Regulamin Sprzedaży
Ogólne Warunki Sprzedaży dla umów zawieranych na odległość
obowiązujące od 25.12.2014 r.

I. Postanowienia Ogólne

Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez firmę PROFACH EDYTA ODROBINA
34-122 Wieprz, ul. Szpitalna 23C
posługującą się numerem NIP 551-212-49-95 i REGON 368-618-210
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym e-profach.pl a sprzedawcą.
Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez e-profach.pl jest obowiązany zapoznać się z regulaminem.

II. Przedmiot Sprzedaży

Przedmiotem sprzedaży są części do kotłów prezentowane w sklepie internetowym
e-profach.pl
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronach sklepu internetowego e-profach.pl wyrażone są w złotych polskich. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
Na paragonie sprzedawca zawrze koszt przesyłki doliczając ją do ceny towaru.

Jesteśmy czynnymi podatnikami VAT.

Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronie sklepu internetowego e-profach.pl
Płatność za zamówione części następuje w jeden z poniższych sposobów:
1. Przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata) – przesyłka do 30kg – 25zł
2. Za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera – przesyłka do 30kg – 30 zł
3. Gotówką przy odbiorze osobistym- 0zł
Sprzedawca wystawia i przesyła faktury lub paragon w formie elektronicznej lub papierowej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści. Nie jesteśmy czynnymi podatnikami VAT.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane jako dane do wysyłki i/lub faktury.
Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: PROFACH EDYTA ODROBINA 34-122 Wieprz, ul. Szpitalna 23C lub elektronicznie na adres biuro@e-profach.pl.
Realizacja zamówienia
Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). https://e-profach.pl/ po dokonaniu akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.
Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.

III. Prawo do odstąpienia od umowy

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby PROFACH EDYTA ODROBINA
Sprzedający umożliwia złożenie oświadczenia także drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@e-profach.pl.
Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
– o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym e-profach.pl posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.
Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy i potwierdzeniu przez sprzedawcę, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.

IV. Reklamacje

Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie 508703685 lub drogą elektroniczną (biuro@e-profach.pl)
Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego.
Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysyłał produkt bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego:
PROFACH EDYTA ODROBINA
34-122 Wieprz, ul. Szpitalna 23C

Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
Większość produktów oferowanych przez Sprzedawcę posiada gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty